Potrivit unui studiu recent realizat de cercetătorii britanici, consumul frecvent de alcool reduce riscul de îmbolnăvire şi severitatea manifestării artritei reumatoide.O echipă de cercetători de la Sheffield University a descoperit faptul că pacienţii suferind de artrită reumatoidă care susţin că au consumat alcool de peste 10 ori în ultima lună, au articulaţiile mai puţin afectate de boală, fiind mai puţin inflamate, mai puţin dureroase şi mai puţin umflate ...
Cititi articolul complet in: Libertatea.ro